Showing posts with label kawai. Show all posts
Showing posts with label kawai. Show all posts

Thursday, 29 August 2013

Nampak apa tu ?



Doodle aku ni mesti comot tak lawa -.-


#Wordless Doodle Sai , hey hguys assalamualaikum in mood hiastus and always busyy tak macam tahun lepas uhm okay semenjak dua menjak ni aku nampak sesuatu je so aku malas nak bgtau just tgok ap yg aku lukis ni hah , sorrry tak jels T.T Maaf kalau perasan baju doodle tu warna hitam sama dengan lengan dia tetiba  ada tangan dgn baju biru tuh *yang aku bulatkan merah tuh lah, uhm k dah bye

Tuesday, 20 August 2013

Blog bertukar baju kawaii ;

It's Delovely. ◕ ᴥ ◕ | via Tumblr


Hey bloggies and ohaisuu ! cehh jepun dah aku bercakap :D sekarang ni mencunak-cunak aku punya duit habis lebur derma kat cc just for nak edit skin ni pehh lama jugak -.- brb . Eh , Assalamualaikum ! *sory lupa* hah amacam lawa ke idak ? haha hover aku tak banyak , aku kebanyakkan guna Tutor yang aku buat sendiri , image sidebar tu pun aku buat sendiri uhm payah beb uhmm nak tanya juga amacam bagi korang ?. Ehh Chupss !  ini sticky post sebab paan dah hiastus


" pehh apa punya beloglah kau ni dah lah serabai  puihhhh          
entah pape je entry dia ni , unfollow lah"

:: Contohnya isi hati korang :: 

aku dah credit semua , tapi aku belum puas hati dengan blog aku ni uhm nengoklah macam mana
now aku pun dah mula online  bloggies ni guna Samsung Y *bangga ke?* uhmm kecik je wehh , so aku blogwalk yang mana ada kat cbox aku lah , haiyooo ,

Hahh perhatikan kat sidebar tu aku dah ubah banyak gila lah , *masuk wad* yang  perhh . 
Dekat sidebar aku tambah note and Tuto w / blogskins yang aku pernah guna hah T.T uhmmm kebanyakkan Live preview dah error , soryy ah -.- kalau live preview di blog lain tu dah tak jadi , serabut kepala aku nak ngedit lagi pehh walaweiii . 
{bullet  berapa banyak entah aku hpdate}
 new skins di sidebar 
new tuto di sidebar 
 credit sources aku buat dia disable click kat situ , *motif? adalahhh * tekan right click>>new tab 
bout me ; hah chaiyokk aku tuh hensem tak ?
hah tolong eh jangan buka page source aku 
cbox mana eh ? cbox ? ehhhh aku buat khas dekat entry ni je , yang lain malas -.- semak u know !

okay bye peeps // sayonara !

Peeps ! wanna exchange links? put on my cbox !

Cbox 



 No more Ads on this cbox , please!
Ask me if you have any request