Friday 1 November 2013

Harapan seorang blogger ingin ke korea ;


Assalamualaikum annyeonghaseyo !

Okay aku rasa nak menulis suatu cerita fanfic yang menarik  eceh bolehkah aku ;_; sebab aku kebiasaanya menggunakan teknik sekolah menengah je kira level secondary school . aigoo Manhae ?
Sekarang pun aku mula menginstall app kat hp aku lol nak install bbm macam tunggu matahari bertukar bintang pulak rasa nyaa >< "Your device was not supported " okay kena faham drama korea kat handphone ni pfft .

See look boleh install kat Ios or Itunes or playstore ;



dulu aku install Learn korea ; tapi contoh takde haha maaf ampun . Kenapa aku uninstall sebab banyak tak complete kena download pro punya . Pro sudah harus wajib membayarnya so maaf aku still student sekolah menengah belum level maybe , Tapi app ni pun senang sikit aku handle sebab memang complete okay tak macam learn korean tu duhhh -.- nak kena beli bagai , Haaa ni noona sophea ajar aku sesikit bahasa korea trololo sila jengah :_; jangan usya nanti amad marah haha



back to the title , aku memang nak pergi ke korea nak sambung study kat sana , kalau ada peluang pekerjaan sementara pun boleh ambil sementara Nae ? hikik asalkan gaji lumayan :)  Motif banyak antaranya aku nak :- Buat satu manuskrip kat producer korea rasa-rasa boleh jadi film or krama tak ? Lol Pfft +  nonsense sikit ahaha , Kyeopta Reason !  Aku nak jadi pelakon at sana hahahha -- " bertamabah aneh gaban kawan . . .  Error Typing  Tujuan aku memang nak sambung study sana pun sebab aku dah review pun semua nya agak menarik sebab lagpun aku minat ke arah grafik ,_; Cewah

:- Kursus yang aku easa nak ambil kat korea ..

Untuk pelajar tajaan JPA, semua course yang ditawarkan di Korea berkaitan dengan engineering. Tapi start batch saya (SPM 2010) ada 3 sponser isitu MINDEF (kementerian pertahanan), MARA dan JPA. MARA ada tawarkan animation engineering.

Tapi tak tahulah masih ada lagi tak kesponsoran itu ._. hope Malaysia membantu , & aku memang hajat nk buat sebuah fanfic yang jelas kat depan mata aku dunia sebenar korea . hohooo , aroso .

--- Adios !><



2 comments:

Airis Arissa said...

moga tercapai impian....

Unknown said...

kamsahamida :)