Thursday 7 November 2013

Random ;

not yet.


Assalamualaikum annyeong , too many random today .

Macam nak upgrade je template ni yupp agak kosong ;-; tawar hati menaip senanya hahaha sebab kosong - kosong oooo ~  brb maybe header okee , anime uhm korean uhhmmmm aku minat deduaa senanya . Haha see takpe lah nanti nanti je now aku fokuskan kat Graphic dulu aku berjaya crackkan photoshop Cs6

Sila berikan tepukan gemuruh yang gitu ;-;

Okay sebut tentang tukar baju aku upgrade kepada ios 7 yippi btw aku young user je ehhh -.- nak kena kill ni banyak yang tak suport soalannya . Like bbm , Game n Apps n otl { Banyakk ah yang tak menyup-porttt *Tulisan makhluk planet antartika *okay memang nampak cool je theme ni boleh download kat Playstore ok  cari sendiri .


Okay disini aku mengumumkan Alhamdulilah ak dapat Band Enam untuk mata pelajaran Bahasa Melayu .kira tersenarai 13 calon Band 6 yeayyy * Lompat klcc * hehehe :) aku memang suka subjek Bm ni walaupun Classmate aku tak berapa gemar with Cikgu Raihan haha walaubagaimanapun tahniah cikgu melangsungkan pekahwinannya kat Kelantan bulan November ni n,n okay congrats cikgu !


No comments: