Sunday 18 November 2012

dear follower


hai n assalamualaikum,,korunk yg baca ni hehhe tengoklah perubahan yang aku buat  sorry mmg 
agak lama jugaklahkan bersama dengan semua social networking ok nevermind 

now,, tengok follower paan yang bersemangat sangat ni kat () TWITTER .


               

eih ataslahh arrow tu hahah cute icon yang sengall .really paan bosan gileerr wuu ,, bb nak cantikkan blog paan just guna 4 kotak widget sahaja -.- so korang tak payah membazir ye menggunakan banyak widget
 
kalu nak tahu tuu salah satu cara blog kita berat -..-(blog macam tuu :paan daa bkak blog lain dah)
kesengalan ini bertambah when saya mendapat idea membantu kawan saya
yang meminta Template Denim lainn ! ouh shitt -.- aku ngantuk gilee esok bole tak..nasib baik bole btw aku buatkan dia blog n templatewith creddit tuu --.--

 masih still disini ke? atau lain? errh? -..- heheh chop gambar yang kat ats tu aku nak jelaskan dia kata blog aku lagi lawa..~ thank you ,, ~ btw blog dia pun lawa weyhh 
rugi tak tengok! heheheh okay btw mana ade lawa?cantik n comell? please tgok owner nya dulu k 
hehehhe ..jgan mara k gurau je terbangeihh bosan ngan entry ni right?okay whatever

sorrylah tulis panjang lebar korunk bosan,,right?okayylaa paan
hadiahkan siapa yang boleh dapat jawab ? nak soalannya?Berapakah Follower Blog saya?Blog
heheheh nak dapat duit?//eh sorry salah bloggerMini Gifssiapakah yg menang akan diumumkan -/-kelak nanti

oklahh nak akhir kata::byee Mini Gifs cara tak??



No comments: