Sunday 10 February 2013

Diary Ersalina Chapter #3


Ersalina kembali ceria  tiada kemurungan dan nampak lebih bersemangat , Haliza dan suaminya berasa

gembira meihat perubahan anak perempuan mereka tersebut .

"Adik , nak ke mana nih ? " tanya Haliza dengan penuh senyuman . Ersalina menjawab

Nak Ziarah kubur Arwah abang Zain , boleh adik pergi Mama ? Lama Adik tak zaiarah Abang Zain ... "

Haliza terkejut ! Walaubagaimana pun dia menanyakan lagi kepada Ersalina

"Adik nak pergi dengan siapa? " . Tiba - Tiba .................................................................................

"El nak pergi dengan saya Aunty , Uncle  , boleh kami pergi sekarang ? " Zehra menyampuk perbualan

mereka. EL terus menuju Zehra dan memeluknya . Sahabat mana yang tidak merindui Sahabatnya .

"Ikram , mana? Aku tak nampak pun ? biasa, kalau kau datang rumah aku dia mesti nak ikut jugak "

Zehra hanya berkata " Kita cerita dalam Kereta eh ? Saya mintak diri Uncle dan Aunty . " .

Zehra dan El pergi dan terus menaiki kereta . Dalam masa itu , Zehra terpaksa membawa El ke Hospital

"Kau nak bawa aku ke mana ni , Zehra? Kubur abang Zain laluan ke sana bukan sini ? " . Tanya Ersalina

penuh kebingungan . Zehra terus memandu tanpa memperdulikan Soalan yang di ajukan oleh El .

No comments: