Saturday 16 February 2013

Sinopsis Love Letter From Crush



" Awak masih sayangkan saya ? Walaupun saya dah lukakan hati awak ? "

Claudya Hanya terkejut apabila  Arnold menyatakan perasaannya kepada Caludya . Claudya merasakan

Betapa salahnya dia memberikan peluang cinta pertamanya itu kepada Harry . Dia hanya menangis teresak -

esak .

" Kenapa awak menangis ? Cuba awak terangkan ? Mana tahu saya boleh bantu awak . Saya kan Suami

Awak , saya perlu tahu Apa masalah yang awak hadapi ! . Ingat Susah Senang bersama - sama . "

"I'm Pregnant ! "  .... Suasana kian berubah  Arnold terdiam dan terkejut kerana dia belum pernah

menyentuh isterinya itu . " Abang maafkan Dya , please tolong maafkan dya ! " Rintih Claudya .

"Sampai Hati kau Tipu Aku !, Kenapa ? kenapa ? Kenapa kau Berikan Kehormatan kau kat dia . ! Kenapa

bukan aku "Suasana menjadi Haru Biru , tiba-tiba " Abangt tolong Dya , Sakit Abang !! Tolong ~"

Namun Arnold pergi meninggalkannnya begitu sahaja .Claudya keguguran .

----SiNopSis---





No comments: