Sunday 6 October 2013

I am member of seonmul

kimbum | Tumblr

Assalamualaikum and otl .

Haa apa itu Member of seonmul ? Okay meh aku terangkan , Ini lebih kepada member-ii kpoppers yg bergabung dalam satu blog atau family ! wuhu ramai members :3 & now paan baru nampak ramai yang dah ada bias thanks to kak afiqah sebab letak banner Member dia kat belog dia , Heee ;__;

Owh Nak Join ?

tekan banner member of Seonmul aku tu after tht , nampak tak " Navi " dia ada yang tulis " Join ? " Yups like that lah tekan and then dia suruh korang isi form haaa korang isislah semuanya yup? okay and then maybe lepas korang dah isi lepas submit tu dia kata , dapat tahu dari mana seonmul blogs ni , korang isilah URL blog aku . 

http://ifharzcho.blogspot.com

Okay eh waiting ada dia minta letak button banner right ? okay kalau korang takde sila isi form ye dekat req button , sila bagi detail secara overall hehe kerjasama andaa amat saya hargai  .  Adios .

P/s banner saya punya member dekat sidebar tu hah , tralala Kim Bum Malaysia ! 

No comments: