Sunday 20 October 2013

Terima Kasih ! Navigate with ImaPic2


Assalamualaikum & annyeong , 

Okay aku nak bagitahu yang akhirnya aku berjaya membuat navi yang kak safiena buat ! >< omaii terharu sungguh akhirnya aku boleh jugak buat navi cam ni , Yuuu n.n Alhamdulilah  boleh lah hangpa semua hover yee :) Act kalau nak buat layout nya kena buat kat photoshop dulu contohnya macam ni atau saiz wajib
 ikut width blog korang and Height mesti under 100 okay tu jelah nanti yang Req Tutor aku buat lepas exam okay ? Bye 

Yang ni aku salah buat -.- besar sangat ganggu Header blog aku jeh 

2 comments:

Safiena said...

Yaaaayyy!! Alhamdulillah sis berjaya hihihi..

Insha Allah dimasa yang akan datang akak akan kongsi tutor lain pula. ^_^

Safiena said...

@Safiena Pina Oppss sorrrii dik. Ingatkan 'sis'. Maafkan akak ye :p hihihi