Wednesday 30 October 2013

No caption without Brain ;

Assalamualaikum annyeong ,

Aku mula merasaakan Form 3 ni aku nak Fokus sikit kat Bahasa Arab uhm ;__; kalau boleh nak masuk maahad muar *kalau boleh* sebab sayang sangat kalau aku amik arab then lepaskan peluang cenggitu . On my mind , lebih tertumpu kat Kekreatifan -cewahhhh ~ kat ict . Tapi aku belum mencapai matlamat aku untuk menjadi bloggers pop *bukan kpop haa ppular*  ceh tak ah macam tu salah matlamat tu tunjuk ajarku siput seeduttt brzz haha .

Meninggalkan bidang penulisan ? Oh no way -.- Terbakar rasa . Sedangkan aku sehari tak belajar Bahasa Melayu pun mengelabah inikan gitu .  uhmmm masihkah ada masa ? asal ni -.- haaaaaa ~ aku melalut sudah .
Tapikan aku rasa aku nak sangat menjadi penulis blog yang menghasilkan sebuah cerita tak kisah lah asalkan aku nak menjadi macam novelis-ii kat Malaysia ni u.u rajin berblog , oh yaaa aku masih berkait rapat dengan fanfic akak aku req poster boleh menjengah .


....

1 comment:

Farah Arina said...

minat belajar bahasa melayu eh ? farah tak suka belajar bahas melayu , bosan . oh yaa , lahir 12 feb ? farah 13 feb xD