Tuesday 8 October 2013

Update ; drop your banner

Boys over flowers, Kim bum

Assalamualikum w/ Annyeong .

Haaa , aku nak kerjasama kawan-ii bloggers aku ni , drop lah Banner korang ke Link blog korang ke hapee because aku nak hdate new pages and blog just for blog , ke banner ke , iklan ke lah free semuanya , uhm ;___; bersyukur sangat ada yang bagi aku peluang edit blog dia *k bangga*

Notes #2

Kepada   bloggers yang mungkin done exchange links dengan aku  aku dah drop link korang
sementara ni dkat sidebar aku , uhmm yelaa tengah proses mencari si org mau tukar links sambil tuh eit blog sekali yuuuuuu ..

Freebies Icon + Favicon

image
image image image image image image image
image image image image image image image
image image image image image image  

imageimageimageimage
imageimageimageimageimage
image

credit ; kawaii tumblr blogs



What's the next skin will i made  ? 


" Uhm maybe Hiastus skin , maybe laaa ~ " but tak comfirm siap bila okay u.u



Tutor pulak uhm sat aku rasa banyak lagi aku belum update walaupun dah aku draft yelaa siapa nak guna kan ? lalalalaoh yaaa don't forget to join Seonmul members *Kpoppers Family*





No comments: