Sunday, 13 October 2013

Pelajar AF kena ugut bunuh ?

Assalamualaikum
Ya Allah , kenapalah ramai orang mula " Tak puas hati" bila seorang itu mula nak up . , haih tak akut Allah ke? Hish Astaghfirullahalazim . komen juri pun agak menyegat habis phewww  


Sebelum Af menamatkan tirai konsertnya hari ini , Zizan Razak , pengacara Af10  mengumumkan berita yang mengejutkan , iaitu pelajar AF kena ugut bunuh , .Kalau kritik tu aku tak kisah lahh ~ ini tak ugut bunuh lagi , Naik angin aku ni Allah Akhbar , buat-ii ampun wei , nak raya haji ni , *tak kisahlah raya Puasa ke Korban ke kemaafan itu penting ye ^^ - 

Ohhh ~  Yee kalau nak tahu siapa yang mengugut tuu korang tengoklah kat Tgif tu , aku dah tahu ah tapi tak pasti dia ke orangnya , Wallahualam 


Kalau tak puas hati tu bersabar je lah ye bukan bebudak Af tu buat kes macam Alvin & Vivian pon --"

sorry troll korang ^^

9 comments:

waniey syaz said...

nice blog :)

ifharz fizo said...
This comment has been removed by the author.
ifharz fizo said...

gumawo ^^

ifharz fizo said...

gumawo ^^

Aliz Elyce said...

Nice blogg ^^

Anonymous said...

khabar angin jah kot

Anonymous said...

khabar angin jah kot

Anonymous said...

khabar angin jah kot

Anonymous said...

khabar angin jah kot