Wednesday 16 October 2013

Review Box Office ; Horror Stories II

Horror Stories II-p1.jpg
Assalamualaikum & annyeong ,

Huuu u,u lama waa tak online -.- *ceh kalau kau tak on siapa yang taip selama ni* haha eh aku tertengoklah iklan new korean horror film , " Horror Stories II " wuu T^T aku pernah tengok yang pertama sungguh tragis _n_ menakutkan seriously boleh tengok online kat memana kau suka yee , setiap Horror Stores ni you will got Four Horror Stories . Kalau tak silap aku lah sebab aku review kat asianwiki pun katanya empat jugak .

Yelah sejak aku cuba mencari runningman online ni ter jengah selalu kat asian wiki , kuikui

Review sikit ;

Kisah Pertama ; Cliff " Jeolbyuk"

Plot cerita ; 2 orang sahabat baik yang terjatuh semasa menaki gunung & terjerumus ke satu gaung yang no way off , mereka hanya mempunyai satu candy bar sahaa untuk terus hidup .

Kisah Kedua ; Accident "sago"

Plot cerita ; tiga orang guru gagal dalam melepasi ujian kelayakan menjadi guru , untuk menghiburkan hati mereka yang duka itu mereka mengambil keputusan untuk mendaki gunung . Namun , semasa perjalanan kereta mereka terbabas lalu Mereka terperangkap disitu hingga Malam hari

Kisah Ketiga : Escape  " Talcohol"

Plot cerita ; Pada hari peratama beliau menjadi guru Pelatih , Byeong-shin di hina pelajar-pelajarnya . Beliau mengikuti kisah seram daripada anak muridnya Tan Hee yang memiliki ilmu hitam . Beliau kemudian di kunci di pintu masuk neraka *stupid sikit prolog dia*

Kisah Keempat : 444

Plot cerita :Ketua Jabatan Taman (Park Sung-Woong) dan pekerja baru Se-Young (Lee Se-Young) berjalan kaki ke bawah tanah rahsia bilik simpanan untuk mengambil fail-fail lama di agensi insurans mereka. Park tahu Se-muda mempunyai kuasa ghaib, yang merupakan keupayaan untuk melihat peristiwa-peristiwa yang mereka benar-benar berlaku. Park kemudian mengarahkan Se-muda untuk menggunakan kuasa beliau untuk pergi melalui fail kes yang lalu, yang dia mengesyaki terlibat penipuan. Ketiga-tiga kes adalah "Cliff," "Kemalangan" dan "melarikan diri". Pada 04:44, apabila cerita-cerita mereka adalah kira-kira untuk akhir, bayang-bayang yang gelap membuang atas mereka.

Trailer ? ; tengok sendiri kat youtube lol -.-

8 comments:

Farah Arina said...

dah tengok trailer . seriously menakutkan , haha :D

Mira_Othman said...

ye ye jek seram? :3

Mira_Othman said...

ye ye jek seram? :3

Mira_Othman said...

Hey, akk lupa nk inform ..

look this => http://thesunshinesgirl.blogspot.com/2013/10/winners.html

Unknown said...

@Farah Arinakan memang pun T^T

Unknown said...

@Am_Mirtgok trailer lah

Unknown said...

@Am_Mirhai tu paan check nak buat cane takde rezeki

Unknown said...

@Am_Mirhai tu paan check nak buat cane takde rezeki