Wednesday 12 December 2012

short story icon : monkey si artis blogger (1)

Assalamualaikum and olla~ i'm back  okay2 yg nie sesaja je cerita pendek daripada paan mengguna 
-kan ikon-ikon yg comell nie -creditto izyan-mydiary.blogspot.com/ kecuali yang piggy tu

=^● ⋏ ●^=  before that tiada kaitan yang mati atau hidup heheh=^● ⋏ ●^= 

okay once upon a time (p/s:bi aku akan terabur) 
di hutan kg Durian Runtuh edisi khascrazy monkey 001 aadalah seekor monyet yang pandailah
sikit tentang berblog ni hehhe . suatu hari monyet nie pun mengadu nak ber-pesbukk

namun , ibu bapanya tidak merestuinya

ibu monyet : ish buat apa kau nak berpesbukk buang duit je  
bapa monyet :,, haah ,,  buang duit je -.-
si monyet :crazy monkey 014 apa jadi saya tidak dapat berpesbukk kenapakah sedemikian mak , ayah? tolonglah 
                 saya nak sangat ber pesbukkcrazy monkey 013 nie ..please ..~


Lalu atas rasa belas kasihan kepada anak mereka yang perangainya seperti MONYET hahahha 

tetapi ibu monyet ber fikir sejenak ..

ibu monyet : asal nak bazirkan duit kita eih nak pi beli pesbuk tue
bapa monyet : ntah ibunya.. pelik je ..? mana saya thu ngee      

di sini penonton saya nak beritahu bapa dan si ibu monyet hapak nie langsung tidak tahu akan
erti pesbukk ,, admin : hahha kau ingatkau mampu beli pesbukk haa?
tiba-tiba si crazy monkey 056 datang dan berjumpa  mertua mereka '' mak monyet kata kepada bapa monyet
''ha tuh..ah menantu kesayangan awak dah datang ..crazy monkey 048tue pergilah kang nanti dia merajuk susahlha ''
bapa monyet pun berkata :crazy monkey 060 aii jeles ke? tahulaa menantunya tu macam LISA ,, tue ah  ayang ajak pi
tengok instabul aku datang tak moo ,, pastu ayang ajak pi tengok Lagenda budak sengal ,, pun tak moo''

tetibe si menantu pun bercakap dengan ayat menggoda :crazy monkey 066 bapa mertuaku sayang ~
crazy monkey 075 haaaa! cuak mak bapak monyet tu,,, Tetibe'' Laila Isabelaa melelal binti wak pagek ,crazy monkey 117 kau dah lama hidup ke haa ->   ''aku peliklha asal korang seru aku je hah ,, bak bukti ah kalau aku buat''

    maaf incik pig dah berambus dari blog ini hahahha okay good ..

bersambung .. ye crazy monkey 078''asyik bersambung je , cepad ah tunjukkan kesah aku peymes tuu ''
crazy monkey 074okay senyum semua ,, sebut gigi ... -.- hahah okay bersambung 

No comments: