Thursday 6 December 2012

VAMPIRE MONSTA'

assalmualaikum and salam jumaat .. keng jeng dalam kedukaan paan .. paan dapat inspirasi menukar wajah blog menjadi seram sejuk sikit hahah ,, template nie dinamakan Vampire Monstaa  atas kesedihan paan so dapat inspiration tukar template blog .. hmm but little pink niesayang pulak hahah adoi ,, forget it itu masa aku happy .. but now aku seddih sangat macam manalah hidup aku nanti .. 


(lupakan sajelaa cover nie) 
err tolong doakan semoga abg sedara aku di bebaskan ye secepat yang mugkin kerana iada apa yang mustahil  .. kerana kita ada ALLAH please okayy doakan amin~ 

 hemm okaylah eih sory2 k aku pernah updatekan yg takkan update in 1 month hmm okaylaa aku malas nak
buat cam tu but aku akn jarang update tau .. yang pernah request tutor wait k i'm solve my problem . ^^

1 comment:

lulu said...

sabar okay dik .